Szkoła Podstawowa Nr 1 w Śremie
      Strona główna   Adresy internetowe   Poczta do redaktora strony  

Menu

 Strona główna
 Szkoła
 Informacje ogólne
 Informacje szczegółowe
 Historia
 Patron
 Pracownicy szkoły
 iDziennik
 Dla Rodziców
 Plan lekcji
 Klasy 1-3
 Klasy 4-6
 Uwagi do planu
 Bezpieczna Szkoła
 50-lecie
 Logo
 Album 50-lecia
 50-lecie
 Z życia szkoły
 Misz-Masz
 Klasy I - III
 Klasy IV - VI
 Kolorowa Akademia
 Zajęcia pozalekcyjne
 Biblioteka szkolna
 Edukacja teatralna
 Religia w szkole
 Konkursy
 Publikacje i ankiety
 Archiwum 2006/2007
 Archiwum 2005/2006
 Osiągnięcia uczniów
 Kalendarz
 Harmonogramy konkursów
 Kalendarz MEN
 Adresy w Internecie
 Instytucje miasta Śrem
 Instytucje oświatowe
 Szkoły w Śremie
 Inne
 Galeria zdjęć
 Przedszkolaki w SP1
 Klasy I - III
 Klasy IV - VI
 Konkursy i zawody
 Kolorowa Akademia
 Imprezy ogólnoszkolne
 Archiwum
 Gazetki szkolne
 KURIER JEDYNKI
 JUTRZENKA
 Stacja Jedynka
 Prace uczniów
 Administracja
 Wyloguj
 Zaloguj
Biblioteka SP 1 Śrem

Biblioteka SP 1 Śrem

Biblioteka Pedagogiczna


Filia Biblioteki Pedagogicznej
przy Szkole Podstawowej nr 1
w Śremie

FENIKS ŚREM

Kolorowaneczki
Internetowe wydanie czasopisma Jutrzenka
Projekty unijne

Nasza klasa
 Połącz z naszą klasą
Praca pedagoga i psychologa szkolnego




PRACA PEDAGOGA SZKOLNEGO 

Diagnoza rozwoju poznawczego i umiejętności szkolnych uczniów 

ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE

dla uczniów:

 

  • usprawnianie deficytów rozwojowych w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej, oraz sprawności grafomotorycznej
  • doskonalenie umiejętności czytania, pisania, liczenia
  • ćwiczenie koncentracji uwagi i pamięci, oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej
  • utrwalanie materiału szkolnego
  • stymulowanie ogólnego rozwoju
  • terapia pedagogiczna dla uczniów z dysleksją rozwojową

PRACA PSYCHOLOGA SZKOLNEGO

Diagnoza rozwoju psychospołecznego i stanu emocjonalnego uczniów

ZAJĘCIA PSYCHOEDUKACYJNE

dla uczniów:

  • kształtowanie pozytywnej samooceny
  • uczenie sposobów radzenia sobie ze stresem
  • ćwiczenia relaksacyjne i wizualizacyjne
  • praca z uczniami nadpobudliwymi i z deficytem uwagi
  • stwarzanie warunków do odreagowania emocjonalnego
  • zwiększanie kompetencji emocjonalno-społecznych
  • elementy oddziaływań terapeutycznych i socjoterapeutycznych 

 PONADTO:

  • indywidualne rozmowy z uczniami
  • zajęcia profilaktyczno-wychowawcze w klasach z zakresu  profilaktyki zachowań agresywnych, oraz uzależnień
  • interwencje w sytuacjach kryzysowych
  • spotkania z rodzicami w formie indywidualnej i warsztatowej
  • współpraca z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną, instytucjami pozaszkolnymi, oraz innymi specjalistami
  • działania związane z uczestnictwem szkoły w programach:
  • SZKOŁA BEZ PRZEMOCY oraz SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE

 

PEDAGOG I PSYCHOLOG INFORMUJĄ TAKŻE

o możliwości przeprowadzenia warsztatów dla rodziców uczniów klas I-III mieszczących się w następujących ramach tematycznych:

  1.  „ Agresja u mojego dziecka – jak mogę mu pomóc?”
  2. „ Jak nauczyć dziecko przestrzegania reguł?”
  3. „ Szanse i zagrożenia rozwoju dzieci we wczesnym wieku szkolnym”








[ Wróć ]
Content ©


Szkoła Podstawowa Nr 1  im.Mikołaja Kopernika w Śremie
63-100 ŚREM  ul.J.Kochanowskiego 2
tel./fax  061-28 35462  e-mail:  sekretariat@sp1.srem.pl